kubra_nal  İyi akşamlar hamilelik testi yaptım birini sabah saatlerinde bugün net belirgin olanı acaba yanlış mı diye düşünüp ikinci testi 22:00 da yaptım ama belli belirsin hafif çizgi oluştu kafam karıştı
Cyd7 kubra_nal İlk idrarda yaptıysanız idrar beklediği için hormon artıyor benimde böyle çıkmıştı sonraki test daha silikti
gamzee7 kubra_nal gün içinde sürekli yiyip içtiğimiz için besinler idrarımızdaki hormonu seyreltiyor ondan sabahki teste göre daha silik çıkmıştır hayırlı olsun annesiii 😘
kubra_nal Cyd7 yanlış olma ihtimali olabilir mi beklenmeyen bir şeydi bebeğim 7 buçuk aylık şuan daha hazır değildik
kubra_nal gamzee7 çok teşekkür ederim Allah isteyen herkese versin kimsenin kucağını boş bırakmasın ama ben hala şoktayım
Cyd7 kubra_nal bence hamilesin ikisi de pozitif hayırlı olsun kan verdiğinizde etiketlersiniz merak ettim