Goksugul Arkadaşlar kızımda cybex libelle kullandım çok memnun kaldım bu yüzden doğacak bebeğe de aynı marka almak istiyorum Hangi modeli önerirsiniz?
61sedos61 Goksugul merhabalar bi şey sosbılır miyim bende de aynı bebek aranası var yatış pozısyonunu ayarlamak içim kayısnın itip çekmek çok zor oluyor . Bi tuş var ama çalışmıyor sanırım sizinde öyle mi