Xbusexxx Kızlar normalde 19unda regl olmam lazım olmadım hiçbir belirtim de yok . Testlerim negatif çıkıyor yarın doktora gideceğim . Geç döllenme olduysa kaçıncı gecikme gününde belli olur
havva_5 Xbusexxx benim de 8 gün gecikmişti testlerim negatifti iki gün önce doktora gittim kistim varmış ama küçülmüş femara kullanıyorum ondan kaynaklı olmuş. Bugün regl oldum. Umarım sizinki geç döllenmedir 🌷
Qwert2211 Xbusexxx benımde bat 19 du hala olmadım. Benım gecikmelerim oluyordu diye de takmadım ama sanırım sabah test yapacağım evde. Bir belirtin var mı benım kasık ağrısı dışında bişey yok. O ağrı da zaten hep regl zamanı oluyor farkı anlayamıyorum
Xbusexxx Hiçbir regl belirtim ağrım filan yok midem bulanıyor gibi hissediyorum ama psikolojik de olabilir. Bugün randevum var bakalım sonucu yazarım