mylittlebaby_ 4+3 hamileyim. Bugün çok fazla adwt ağrım oldu nedense çok korkuyorum kanama olursa diye.. Sizde yaşadınız mı bunları? İlk gebeliğim hiç tecrübem yok çok panik halindeyim
busrax_ mylittlebaby_ evet canım ilk dönemler adet olacakmış gibi ağrı oluyor rahim genişliyor bebek yerleşiyormuş ondan demişti doktorum
yurdtas mylittlebaby_ benimde sürekli oluyor ilk fark ettiğimden beri kasıklarımda ağrı 14.haftamdayım,yeni doğum yapan arkadasıma söylemiştim alış demişti hep olucak 😊 ben doktoruma sorduğumda kanama yada çok şiddetli olmadığı sürece sorun yok demişti
Melike3506 mylittlebaby_ normal kanama lekelenme olmadığı sürece, 17 haftalığım daha dün regl sancısı çektim bildiğin. Gebelik sürecinde arada ağrılar giriyor böyle rahim büyüdüğü için
yildiz93 Evet normal canım rahmin büyüyor kasların uzuyor ağrılar olacak. 19 haftalığım hala kasıklarımda ağrılarım oluyor.
busrax_ mylittlebaby_ evet senin daha regl günün geçmedi değil mi? Herkes ilk zamanlar regl olacakmış gibi hissediyor batmalar oluyor