Çoğunlukla yürürken kasilmam ve karın sertlesmem oluyor ama sol alt tarafında acı ağrı çok fazla evde adım attığım an acı başlıyor sanki yeni sezeryan olmuş gobi dogrulamiyorim otururken de çocuk hareket ettikçe bu kasılma ver ağrım şiddetleniyor 37. Haftamdayim bunu yaşayan varmı