Hanımlar başina gelen varmı ,cevap verirseniz sevinirim,bir haftadır bu haldeyim ,aynı zamnda gribim ,, bugün doktora gittim, kullandığın kan ilacindan olabilir dedi ,yinede tahlil verdim sonuçlar yarın cikicak ,bu arada 29 haftaliğiz ,siyah ishal başina gelen varmı