Esin9494 sen sen ol yaptır zaten 50 gr yapıyorlar siz günde o kadar şekeri meyveden çikolatadan vs alıyorsun zaten o yüzden korkma ben iyiki de yaptırmışım şeker olduğumu öğrendim ve insülin ve diyetle ancak düşürdüm bebeğim 1,5 hafta önden gidiyor ve bebek için şeker çok tehlikeli