Kızlar selammm, yaklaşık 13. haftam da gittiğimde doktor bana erkek demişti ama 1 ay sonra netleştiririz dedi.bu sefer gittiğimde bacak Arasına kordonu almış hiç erkek organı gibi durmuyor ben kıza yanaşıyorum dedi. 16 haftaken gittiğimde bu ultrason 13.haftadan sizce tahmininiz nedir? 