ghostty aylinemir boyun düzleşmesi veya boyun fıtığı başlangıcında da olası ağrılar bahsettiğiniz. Hareketsizlikten vs olabiliyor.
havvaclkh aylinemir merhaba bende 21 haftaliğimm başim ağriyor hep ama dünn o kadar şiddetliydi ki boynum kafamin derileri acıyordu resmen kafami hareket ettiremiyordum bende buraya yazicaktim yaşayana varmi diye
girlll aylinemir bugün gittiğim gebe okulunda doktorum migrenim tuttuğu zaman 2 tane parol atmamı, bide kafein almamı söyledi…
elifcnz aylinemir gebelikte yüksek tansiyon riskli. Baş ağrınız olursa mutlaka önce tansiyona bakın. Eğer iyiyse su alımını artırıp parol alın yine de gecmezse bi doktora görünün bence
zfrnemos aylinemir benımde asırı 3 gun surmustu gebelık zehırlenmesımı dıye korkmustum doktoruma yazdım oda bu haftalarda olmaz gebelık zehırlenmesı parol iç arkasından sade bır turk kahvesı iç hemen kesılecek agrın demıstı haber ver demıstı gercektende dedıgını yaptım etkılı olmayan parol etkı ettı 😂😂 deneyın ısterse
busrataskesen zfrnemos bende 25 benimde baş ağrım çok oluyor ama tansiyonum en yüksek 13. 8 oluyor şu içiyorum sonra geçiyor neden olabilir acaba
zfrnemos busrataskesen hiç bı bılgım yok hamılelıkte bas agrısı cok yaygın oluyo dıye bılıyorum dogru duzgun uyuyamıyorum vucut degısıyo ve vucut bıze degıl bebege odaklanıyo tabıkıde cok dusunuyoruz bebişlerimizi belki ondandır parol ve turk kahvesını dene ıstersen ben haftada 2 defa oyle yapıyorum gozlerım bıle acılmıyo basımın agrısına bazen tansıyonumu hiç ölçmedim ama tansıyonum varken ödem tutuyo vucudum şişiyorum dıkkat edıyorum ve 2 haftada bır doktorum kontrolde ölçüyo tansıyonum 12 lerde cıkıyo
gamzeuznl aylinemir Bende 14 haftalık gebeyim benimde 3 gündür başım ağrıyor dayanamayıp parol aldım ama hiç etki etmedi tansiyonumda 10a 6
miniginannesi__ Neoncivciv evet tansiyon yoktu bende bildiğim ama bir daha migren olunca tansiyonuma baktıracağım
irmairma aylinemir kaç haftalıksınız , tansiyon takibi yapın, görme ile ilgili sorununuz varmı takip edin, suyu da çok için , her gün bir tane soda için, benim doktorum söyledi bunları sizde bir danışın bakalım,