Nurhlglu İyi akşamlar bişey sormak istiyorum , 38+3 haftalık oldum vajina bölgemde ağrım var bu normal midir acaba ? Ayakta falan dolaşırken yürürken daha çok hissediyorum ağrıyı
Fulyaaa1 Nurhlglu merhaba bende 38+2 yim bende de oluyor sancı sanıp dün acile gittim fakat sancı çıkmadı. Baş geliş olduğu için kanalı zorluyor dedi doktor
Nurhlglu Fulyaaa1 ay çok ağrı yapıyo ya ben de acile gitmek istemedim hani farklı belirtim yok diye yarın kontrolüm var zaten ama ilk gebeliğim bi tedirgin oldum normal mi değil mi diye
Fulyaaa1 Nurhlglu benim ikinci olduğu halde tedirgin oldum. Yarın doktorunuza sorun gitmenize gerek yok bence de