idilaytun sydhjjhj amin inşallah cok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻☺️ ben 13+4 den beri kanama yaşıyorum ite kaka 25 oldum🙏🏻🥹
kocede02 idilaytun bebeğin eşi aşağıdaydı sürekli kanamam ve ağrılarım oluyordu, iş yapmam, uzun seyahate çıkmam yasaktı hep uzanmam gerekiyordu
idilaytun kocede02 sebebmiz aynıymış eş aşağıda iken normal doğuma zorlanmak ne sacmalık… hastanede yattınız mı hiç acaba egede öncesinde yani yatarken mi serviste başladı doğum