6+1 deyim 2 gündür kanama ve kahverengi lekelenme yaşıyorum. Bazen parçalı kanama geliyor. Doktora gittim ve bebeğin kesenin içinde olduğunu kalp atışını gördüğünü söyledi. Salı günü farklı bir doktora gittim ve bebeğin gelişmediğini sağlıksız bir gebelik olduğunu söyledi kalp atışını ve bebeği görmemişti.
Şuan kanamam olduğu için tedirginim siz böyle bir şey yaşadınız mı Salı günü beta hcg değerim 1474 çıktı.
Çarşamba günü doktorum bebeği ve kalp atışını gördü progestan 200 mg kullanıyorum.