AnneeeG1 2:30 saatlik yol gidecektim doktoruma sorup çıktım yola mecbur olmasam gitmezdim Salı günü öğle 4 civarı çıktım Çarşamba günü öğle 5 gibi çıktım Eve dün vardığımda bel ağrım vardı Bugünde kaşık ağrılarım arttı hafif ama düne göre yoğun bel ağrım var ilaç olarak progestan ve coraspin zaten kullanıyorum kullanmaya devam ettim ama sanki faydası yok gibi çok korkuyorum sizce birşey olur mu
Mizgin2020 AnneeeG1 umarim bisey yoktur canım Rabbim bebeğini size bağışlasın için rahat değilse bir hastaneye gidebilirsin
ArelinAnnesi1 AnneeeG1 hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle sıkmayın canınızı Ben 5 haftalıkken ve 8 haftalıkken 3 saatlik yolculuk yaptım çok şükür 23 haftalık olduk
ulkusblog AnneeeG1 ben de aynı haftalarda 4.30 saatlik tren yolculuğu yaptım. Bir şey olmaz Allah’ın izniyle merak etmeyin
buse76 AnneeeG1 canım korkma ağrıların gebelikten şuan muhtemelen kanama olmadığı sürece korkma hiç bende o haftalarda 1 buçuk saatlık yola çıktım yavaş yavaş gidip geldik ani fren yapmadan bir sıkıntı da olmadı strese sokma kendini şuan bu ağrılar hep oluyo emin ol 12. Haftayı geçtim hala ağrı var kasık ağrısı batması bel ağrısı hergün bişey çıkıyo😂artık takmıyorum hamilelik böyle bişeymiş diye kendimi avutuyorum
nilosko_ Ben 12 haftalık 13 saat yolculuk yaptım 2 saatte bir yürüdüm, yorgunluktan olmuş olabilir dinlenin kendinize strese sokmayın, kanama lekelenme yada şiddetli ağrıda doktora görünün. Sanırım hamilelikte küçük şeyleri daha evham yapabiliyoruz 🌸
AnneeeG1 nilosko_ çok doğru birde ilk gebeliğim 3 yıl önce düşğkle sonuçlandı 3 yıl sonra ilk defa gebe kaldım çok korkuyorum
nilosko_ AnneeeG1 bu güzel gecede dua edelim, bebişlerimizi Allah’a emanet edelim içini ferah tut 🙏🏻🫶🏻
Alegria AnneeeG1 ağrı şiddetli ve artan deyilse, kanam lekelenme yoksa tedirgin olma, yorulmuşsun baya yol. Ben 1 saat ayakta kalsam belim ağrıyor dinlenince geçiyor
AnneeeG1 ArelinAnnesi1 yatış verildi kese etrafında hafif bi kanama alanı var önlem amaçlı yatıyorum 1 gece
Gks_01 AnneeeG1 korkmayın ben tüp bebek transferinden 2 gün sonra 5,30 saatlik yolculuk yaptım onun dışında da çalışan hamişler var heleki istanbul gibi bir yerde yaşıyorsanız trafik zaten 1 saat sürüyor bişey olmaz allahın izniyle yorgunluktan olmuştur ağrınız dinlenince de geçmiyorsa doktora gidin içiniz rahat etsin
AnneeeG1 ArelinAnnesi1 amin Allah razı olsun taburcu oldum çok şükür bebeğim iyi benim mide bulantım var sadece