ben 216 yla öğrendim. 2 günde 1 kan verdim baktım 2-3 kat artış var doktora öyle gittim, bazen dış gebelik gibi şeylerden dolayı bir şey söylemiyorlar kiii kalp atışına kadar yine hep bi arada kalıyorsun kese boş mu değil mi diye. o git-geller bitmiyor 😂