-dmlaklnc0 38+4 günlük hamileyim instagramda hep bu hastane hediyelerini görüp heves ediyordum ama yüksek fiyatlar veriyorlardı 3 bin diyen bile oluyordu biz de doğumum yaklaşınca kendimiz malzemelerini alıp yapmak istedik eşimle beraber yaptık nasıl olmuş 🤭
cansuvet Mükemmel olmuş biz de kendimiz yapacağız trendyoldan söyledik bir sürü şey ve kapı süsü dahil 1000 tl bile tutmadı 🩷🎉
-dmlaklnc0 cansuvet en mantıklısı kendimiz yapmamız gerçekten dışarıya göre çok daha uyguna geliyor ve istediğin gibi şekillendirip yapabiliyorsun 😊🌸