Papatya05_ ben diyetimi oturttum çok şükür düzenil olarak ölçüm yapmıyorum ara ara günlük yapıyorum şimdilik ama 28 haftalık olacağım yarın bir kaç gün düzenli ölçüm yaparım yine yükselme hissedince endokrine gideceğim doktor bebeğin suyu artarsa ve çok büyüme olursa hemen gel dedi, şeker yüklemesi yaptırmadım baştan beri takip ediyorum bir önceki hamileliğimde olduğu için riskim var birde ikiz gebelik plesanta daha fazla salgılayabilir dedi doktor