cicek20 Ne kadar üstüne düşülmese de bebeğe zarar veriyor maalesef. Biraz su fazlalığından dolayı doktorum yapalım ama istemiyorsan evde ölç dedi, cihazını alıp evde ölçüm yaptım normal çıktı çok şükür. Yapmamış oldum şeker yüklemesini de, cihazı pahalı birşey değil zaten