Kızlar 1 haftadır öksürüyorum boğaz enfeksiyonu geçirdim büyük ihtimalle ve her sabah balgam atmaya çalışıyorum haliyle kendimi zorluyorum bu sabah da öyle oldu öğürdüm falan ondan sonra ne yiyip içsem yemek borusundan göğsümün oraya gelince acıma batma tarzı şeyler oluyor sizce ne olmuş olabilir ya ? Biraz endişelendim