Gokturkmom_ Alya05 Sadece Happy Kids uygulamamızda 2.el satış bulunmaktadır annemiz.Talebinizi ilettim.🫶🏻
Alya05 Gokturkmom_ evet orda gördüm şaşırdım açıkçası Ama sonra dedim momda neden yok ki Mesela benim elimde iki kutu oksapar var burda yardım etmek yasak olduğu için çok cüzzi bi fiyata koyardım
Alya05 deletedmom43191 dolandırıcılık olsa olurda da olur 😁😁 ama Şiödi bilemeyiz de herkes ve vicdanı diyelim 🤣🤣
Alya05 erkekannesi1_ vala ben öyle biraz göz gezdirdim bebek arabası falan vardı Dur bi senin için bakayım neler varmış
erkekannesi1_ Alya05 aa bu çok iyiymiş ben kesin kullanırdım ama dolandırıcık varmı burda ? Teşekkür ederim bu arada
Alya05 Gokturkmom_ canm ben kidste post açtım sanırım başlığı değişti. Postumu bulamıyorum nerden bakcam 😁