Kızlar pazartesi aşılama oldum o günden beri hem gaz sancıları hem kasık ağrıları vardı bugün de çok fazla adet ağrım var sabahtan beri ara ara geçiyor sonra tekrar oluyor adetime de daha 1 hafta var, kullandığım ilaçta sadece aspirin ve folikasit yanetki yapacak bir ilaç da kullanmıyorum nolur güzel olumlu şeyler söyleyin çok ihtiyacım var yine mi olmadı diye yıpratıyorum kendimi 😞😞