Benim bebeğimde de sarılık vardı gözlerinde felan 5. Gün kontrole gittik biz düşüyordu değer ama sarılık vardı benim sütüm yetmiyordu geceleri uyanıp sık sık ağlıyordu bende emziriyordum ama yetmiyormuş meğersem mamaya başlattılar hastanede bi teyzede kayısı hoşafı iç demişti benim kızım öyle atlattı sarılığı torunumda dedi sütünden geçer dedi içtim 2 3 güne gözleri beyazlamaya başlamıştı bile kontrol ettirin muhakkak sağlık ocakları pek birşey yapamıyor bu konuda hastaneye götürün bence