gizarden Kızlar grip oldum burnum inanılmaz kapalı asla uyuyamıyorum su bile zor içiyorum nasıl açabilirim burnumu ya doktorada gitmedm sadece nezle gibiyim çünkü
Karumrysa Benim de tıkalı hastanedeki ebeler vazelin sür demişlerdi bir de sirkeli su ( yanlış hatırlamıyorsam )ile burnuna çekip geri çıkar demişlerdi
pinkflowerss 2 hafta boyunca bununla savaştım daha bugün kendime geliyorum ciddi anlamda nefes alamadıgım için otrivin sprey kullandım uzun süre steril su ile sünislerime kadar temizledim yine baş edemedim burun hamilelikte ödem yapıyor şişiyor tek yol sprey