sari_papatyam hayır hamileliğimin başından beri diyet yapmıyorum, bebek taşıyorum diye de ekstra yemiyorum. Hani şu bebeğe kilo aldıran şeyler falan diyorlar ya bir çoğunu yemiyorum ya da düzenli tüketimim yok. Tamamen genetik bir durum. Son haftalarda bebeğin kilo alımı yavaşlıyormuş yeri pek kalmadığı için. 40+0 da 4 kilo olur diye tahmin ediyorum dedi doktorum