Daha yeni yaşadım öncelikle korkma bir acile git muayene ederler ondan sonra yarın kendı doktorunuza gidersınız . 9 haftalıkken yaşadım ve lekelenmem üç çizgi halınde bayağı vardı . İki ilaç başladık . Bebek tam tutunsun diye korkmadan acile gidin yeterli inşallah bir problem yaşamazsınız 🙏 ultrasonda hafıf sızıntı alanı gözüküyormuş sizinkinde hiçbir şey çıkmaz umarım . Bu arada her zaman rahimle alakalı bir durum olmayabiliyor istirahat verdı evde dinleniyorum