eminaas 53 günlük bebeğim var sürekli kendini çiziyor eldiven takmayın diyorlar ama durmuyor elleri ,siz ne yaptınız bütün bebekler mi böyle
Havin49_ eminaas ben eldiven taktım bu eldiven takma da yeni çıktı çocuk kendini parçalıyor Tırnağın kessem bile aşırı keskin oluyor hatta ben eldiven takınca çıkıyordu çorap takıyordum onun yerine
Leilani eminaas dediğiniz gibi eldiven önerilmiyor tek yapabileceğiniz şey tırnaklarını kısa kesmek gibi
ABusraaaa eminaas bn çorap giydiriyrum dgdugundn beri seveceğim zaman felan çıkarıyorum 43 gunluguz bizde yüzünü cizmesinden iyidir bence