mrv80 bugün 38+0 oldum, bebeğin kafası 2 hafta ilerdeymiş büyük yani, tekrar çatı muayenesi yaptı iyice baktı ve dedi ki kafası normal olsa bu bebeği rahat doğurursun ama kafa büyük olduğu için riskli dedi, kararı bana bıraktı normal doğum dene istersen ama sonu sezaryene döner kafası çıkmaz dedi doktoruma güveniyorum cumartesi sezaryen olcam ;)