Bsrb sen adetliyken hormonlarına baktırdın mı ikinci veya üçüncü günü o zamanki tahliller önemli canım. Onun dışında, adet bitiminde genelde yumurtalarına bakıyolar ,ama doktorun bilir. benim bildiğim kadarıyla en önemli tahlil adet döneminde bakıyorlar. Ama başka tahlil istermi bilmiyorum ,genelde yumurta boyuna bakıyolar doktoruna kalmış birşey en iyi onlar bilir canım