Hatice09 Arkadaşlar 30 haftalık gebeyim yatamıyorum belim batıo sırtım agrıo biliyorum çok normal fakat nasıl yatmamız gerekiyo sol yanınıza yatın die okudum. Yatıyorum karnıma yüklenio muşum gibi gelio hangi yana yatsam orda hareket edio zarar verecekmişim gibi gelio...???
Bebeginehasret Hatice09 ayni haftamiz canm bu problem malesef hepimizde yan yatıyorum genelde de sola kızım basliyo alttan ustten vurmaya😀sanarsin ustune yatiyorum ama sırt ustu daha sakincali sag sol döne döne karisik yatiyom ben
Aysegolcuk Hatice09 Aynen bende nasıl yatacağımı şaşırdım sola yatıyorum hareket ediyor bişey olucak diye korkuyorum sağa yatıyorum kaburgam ağrıyor 31+1 haftalığım
Zehramom Hatice09 bende üstüne yatıyormuşum gibi geliyor sola dönüyorum sola iniyor sağa dönünce sağa 🤣
Melisssss1994 Hatice09 bende 21 haftalığım bende de başladı bu ağrılar. Bende sola yatıyorum sola vuruyor. Sağda da aynı. Rahatsız mı oluyormuş ya. Benim de hoşuma gidiyordu vuruyor diye ☺️☺️
Hatice09 Zehramom öyle bi tekmelio ki sanırsın rahat değilim dio😊rabbim koruyordur illaki ama insan tedirgin oluo
Hatice09 Melisssss1994 o haftalarda bacağının arasına yastık koyup yatınca rahat oluo ama ilerisinde önüne geçilmio
Oglum Hatice09 Bende saga yatim zaman kötü bir his doguyor canini acitiyormuşum gbi bu yüzden sola yatmaya çalişiyorum 34 +1 haftaligiz bizde
Hatice09 Oglum sizde de oluo mu acaba yan taraflarımda çok hareket edio yer olsa belime gidecek nerdeyse 😊o kadar ilerlemesi normal mi
Oglum Hatice09 benimki de yatarken daha çok sık haraketlerini hisediyorum canim benimki gün içinde fazla hareket ettmiyor gece daha çokk