atikeaba canım ben kadın doğumda sekreterlik yaptım ve ağustosta 9 haftalık düşük yaptım çoğu doktor 3 adet diyor benimki 2 dedi kimyasal hemen denenebilir bence rahmin kendine tam anlamıyla gelmesi bir sonrakinin sağlıklı olması için 3 adet en sağlıklısı ben 15 gün sonra ilişkiye girdim 2. Adetten sonra bıraktım kimyasal oldu bu ay kısmet bakalım beklemek çok zor yaşadığım için insan hemen istiyor arkasına