Elsanur canım ben akşam hastaneye gittim sancım hiç azalmamıştı. İşte kan idrar aldılar ondan sonra alttan muayene, ultrasonla muayene yapıldı çocuğun kalp atışları çok hızlı çıktı bir de derinden nefes alıyor dedi Dr. NST’ye bağladığında da ilk başta bir sancım çıktı sonra serum vermişlerdi o serumdan sonra daha çıkmadı. Ağrım geçmişti hafif belimde vardı ama NST’de sancı çıkmadığı için doktor eve gitmemi işte bir ağrım olursa gelmemi söyledi. İdrarda da hafif bir enfeksiyon olduğunu belirtti ona da ilaç yazdı. 1 de eve geldim gece 2:30 gibi tekrar Sancım başladı 4:30 falandı dinmişti biraz canıma çektim (bu arada sanki doğuruyomuşum gibi bi ağrıydı) çünkü gidiyorum bir şey yapmıyolar açıklık su gelmesi vs olmadığı için. şu an sadece biraz belim ağrıyor anlam veremedim pazartesi kendi doktoruma randevum var idare edebilirsem o zamana kadar edeceğim.