Kızlar 17+3üm bugün kan sonuçları göstermeye gittim sağlık ocağına orası rutin kontrol için kan almıştı benden. Kolesterolumun yüksek olduğunu söyledi ilaç başlatmam lazım ama kadın doğum uzmanınla görüş öyle dedi bebeğe bişey olur mu? Kontrolüm ayın 5inde kadın doğuma.