yasen1 Hareketlerı 3 gündür azaldı sanki kontrol pazartesı günü böyle de korktum ya başına gelen varmı
Ceylnnn yasen1 benim bebişte aynı durumda 26.haftada hareketleri az hissediyorum sırtını mı döndü bilmiyorum yarın kontrole gideceğim
tarhanfur yasen1 benimde öyle ya bazen çok kıpır kıpır bazende gün boyunca tık yok bence zaten bu dönemde böyleler 28. Haftadan sonra düzenli hareket ediyolarmış ve saymaya o zman başlamalıyız bence stres yapmayalım herşey yolunda🙏🏻💞
eylusko yasen1 ayy evet benimde aynı çok şiddetli tekmeler olurdu 1 haftadır hafif ve az . Çok üzülüyorum
yasen1 Ceylnnn bana da haber verın güzel haberler ile gel inşallah pazartesıyı 4 gözle bekliyorum bende
winnie_the_pooh Benimde 28 de azaldı. Hergün tekmelerdi devalmlı birden kesildi. 3-5 gün sonra tekrar hareketlendi . Çok korkmuştum. Sanki bu dönemlerde yavaşlıyor sonra daha da güçleniyor hareketler. Çoğu kişide öyle okudum
Ceylnnn yasen1 hastaneden şimdi çıktım canım herşey normalmiş eğer gün boyu hiç hareket hissetmezsen gel dedi
laytek06 O haftalarda benimde azalmıştı bi kaç gün hissedemediğim oluyordu 29 dan sonra coşuyor kızlar merak etmeyin 🤣