Kızlar 17 aralıkta idrar testi vermiştim ve sonucunda çok az enfeksiyon olduğu tespit edildi asm de ki hemşire idrarın temiz dedi ve ben o testten sonra çok ağır grip atlattım bugün de kadın doğum da randevum vardı tahlil sonuçlarıma baktı ve idrarında enfeksiyon var deyip antibiyotik yazdı ismi de monürol tek doz olarak şimdi sizce ben enfeksiyonu atlatmış mıyımdır? Yoksa atlatmadım ve bu antibiyotiği almalı mıyım? Lütfen akıl verin