1 Kasımdı son adet tarihim hamile kalmıştım 3 ve 4 kez gebelik testi yaptım yumurtlama ilaçları ile hamile kalmıştım … kese ardından bebek ve bebeğin hafif atan kalp atışlarına şahitlik etti kulaklarım … doktorum bir hafta daha verdi biraz daha atışlar şiddetlenir belki die .. en son dün ki kontrolümde kalbimin durduğunu söyledi bebeğim karnımda ölmüş … istersen kürtaj istersen bekle dedi … ben beklemek istemedim sebebi ne zaman nasıl ne şekilde düşeceğini bilmemek … bugün acılı ağrılı suni sancı verdiler sonrasında genel anestezi ile kürtaj oldum … hayatımın sanırım ikinci en kötü günüydü Allahım sürecinizi sizinde güzel rahat kılsın hamilelik isteyen herkese Rabbim size de nasip etsin .. hamile olanlar ise kolay doğum sağlıkla sıhhatle kucaklarına almayı da nasip etsin inşallah 🙏