Merhaba kızlar bebeğim 7 buçuk aylık altıncı ayında tadımlara başlamıştık ama hiçbir şekilde ek gıda yemiyor ne yaptıysam hiçbirini yemiyor ağzını açmak istemiyor 1-2 kaşık yediğinde de kendini öğürtüp kusturuyor bu geçici bir durum mu ne yapmam lazım akıl verir misiniz