suleaymira Kızlar ben Haziran’da doğum yapıcam 2. Hamileliğim ve sezeryan olcak. Sizce 2. Sezeryan daha mı zor geçiyor iyileşme süresi felan daha mı zor ben ilk kızımda 3 . Gün her işimi yapıyodum bunda nasıl olur Bilmiyorum