S-k-kaya birde annem ve babamdan kan aldılar onların sonuçları çıkınca genetikçi yorum yapacak olasılıkları. Belki sadece dengeli translokasyon taşıyıcısındır dedi. Senin ailenden kan alınıp incelendi mi ? Ve kan pıhtılaşmasına da bakıldı mı ? Ayrıyetten bende tsh yüksekliği çıktı bu yüzden de kalbinin durmuş olabileceğini söylüyorlar. Tsh ölçtürdün mü hiç? Doktorlara çok güvenemiyorum artık. Hamile kalamazsın denilen bi kaç arkadaşım ilk Aydan hamile kaldı. Olumsuzda düşünmek istemiyorum. Alternatif tıp olarak yediğime içtiğine dikkat ediyorum yumurta ve spermleri güçlendirecek şeyler yemeye çalışıyoruz ki embriyolar sağlam oluşur belki d. Allah yardımcımız olsun çok zor bir durum 😔