babymom2026 İki kontroldür makat geliş duruyor pozisyon olarak acaba bu doğuma kadar böyle mi kalır yoksa değişir mi ? 25+0 haftalığım doktorum değişir dedi oturur pozisyonda makat dediğim o dedi haftasına uyumlu boyu kilosu dedi suyumda güzelmiş miktar olarak
Sevgiiss babymom2026 oğlumda hep yer değiştirirdi 30. Haftada baş aşağı döndü bir daha değişmedi . Bu sefer 21. Haftada baş aşağı duruyor dedi ama çok değişir sanırım daha erken
hilal858_ babymom2026 27+3ten sonra baş aşağı durmaya başladi benim ki. Daha erken bence sizin ki biraz daha bekleyin derim 🥰
vanilya_kokusu_ babymom2026 benim ilk gebelikte Makat gelişi di sezeryan oldum bu ikinci de makat olarak duruyor
Ruyasekr2089 babymom2026 27. Haftada makattı sonra 30. Haftada gittim makattı ama sonra 31. Haftada baş aşağı dönmüş dedi. 33. Haftadada gittiğimde de baş aşağıydı yani haftası küçük sizinki döner bence benimki döndü
babymom2026 hilal858_ ay hadi inşallah ya ☺️ normal istiyorum doğum olarak çünkü de endişelendim kendimce doktor da değişir daha o dedi
Melismelo Oğlumda makat gelişdi 33. Haftada döndü Şimdiki gebeliğimdede 28. Haftamda şuan yan duruyor dönmesini bekliyorum Daha erken yani doğuma kadar dönerler ☺️
3kedili2bebekli babymom2026 değişiyor ikizlerime hamileyken kızım gün içinde sürekli pozisyon değiştiriyordu ve çok net hissediyordum her hafta kontrole gidiyordum (riskli gebelikti) o zaman bile bir hafta doğum pozisyonunda bir hafta oturur pozisyonda oluyordu 😂
DamlaAcar0701 babymom2026 bana da 32.haftada öyle dediler ama şu an 35 haftalık olduk Allah’tan bişe olmazsa 2 hafta sonra öğreneceğiz ne durumda diye . Bende normal istiyorum inşallah olur dua edin hanımlar 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🧿
babymom2026 DamlaAcar0701 ay bende normal istiyorum ama hem doktorun dediğine göre hemde araştırdım döner daha net pozisyonu almasına daha hafta olarak var yaziyor ☺️
tupbebe babymom2026 Merhaba bende dün kontrole gittim (30+4) makat geliş duruyor dedi ama doğuma kadar döner daha cnm merak etme. Daha alanları geniş içerde. Sağlıkla gelsin inşallah 🙏