yoncahan Melekumayy maşallah güzelim çok güzel yükselmişşşş ikiz olabilir miii? 🤭 reglin kaç gün gecikti ilk verdiğinde gecikmiş miydi? Bu etkili bir şey mi acaba
ecemk94 Melekumayy 2429 ile öğrenmiştim ikiz değildi. Doktorum da ikiz olması için değerin düşük olduğunu söylemişti ikizlerde değer çok daha fazla yüksek oluyormuş
yahnilikeskek Melekumayy benim 15 aralıkta 621 di 23 aralıkta 14.850 çıkmıştı 😃 kese görüldü tek bebiş
aselimdurum Kızım da 38 beta ile öğrenmiştim 48 saat sonra 1600 küsürlere ulaşmıştı ama ikiz değildi tekti :)
babyshark__ Sağlıkla gelsin inşallah ki belliki sağlıklı bir gebelik canim cok güzel artmış değerin 🧿🐣Ailenizde ikiz varmı
dileksimsekkk Kızlar 4.haftamda kesem gözükmedi 5.haftada kan testi verdim betam 5000 çıktı çok yüksek degilmii