Nisaninannesi biraz uzun olucak ama bende bu konu hakkında çok yorum aradım.. benim bebeğimde hiçbir sorun yok çok şükür 🙏🏻. Canım benim ense kalınlığı her hafta gittiğimde yğkseliyordu özel perinatoloji uzmanına gidiyordum bana kesin down olduğunu düşünüyorum ultrasonda birkaç parmak işaretleri vardı. Ama ben yine ayrıntılı ultrasonu beklemek istedim yine aynı doktora gittim herşeyi en ince ayrıntısına kadar inceledi ve % 80 % 90 çok sağlıklı bir bebek dedi 🙏🏻 Ve öylede oldu zaten Doğuma kadar çok sıkıntılı süreç geçirdim erken Doğum riskim vardı hiç down olduğunu düşünmedim tevekkül ve çokça dua arkadaşım inşallah hepiniz sağlıcakla kucağınıza alırsınız 🙏🏻🙏🏻