yigit211 smnkl sezaryen esnasında baglanılıyor diye biliyorum normal olanlar ekstra bi operasyon geçiriyor sanırm
atesvesu 4567788 yaştan dolayı baglamazlar küçüksün daha ben doktora bağlayacağımi söyledim yaşımı sordu 30 dedim yaşımdan dolayı bağlıyor 30 dan önce başlamıyorlarmis
smnkl LadyX neden ki 3.hamileliğim ve sezeryan olucağım o esnada doktorum tüplerimi bağlıyacak nasipse
atesvesu smnkl Nisan da üçüncü sezeryan doğumum var bende direk tuplerimi aldiracam bağlayınca da gebelik olabiliyormuş yüzde 1 ihtimal olarak