Annesii66 6 Ocak sezaryen günümüz çok şükür biraz zorlu geçsede çokça ağlamalı duygusal dönemlerden geçsemde rabbim sağ Salim kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️ dörtlü taramam riskli çıkmıştı rabbime emanet ettim yavrumu 🥹
Gamzenurteke Annesii66 ayy benimde 2 ocakta sezeryan olacak🥹 bizde de şüphe vardı dörtlü taramada doktor çok kez fetal dna yaptırılmasını önerdi ama ne gelirse rabbimden🙏🏻
zeynepkazgann Annesii66 ben çok korkuyorum doğumdan sezeryan istilorum atağımdan dolayı normal dlamam ilaç kullanıyorum 2 hafta sonra 34 olucam gün almaya gidicem ama napıcam asla bilmiyorum çok korkuyorum çok
Sudedemirer Kaçıncı haftaya denk geliyor acaba birde kaçıncı doğum benimki ikinci sezeryanım olucak birinci zorunluydu suyun gelip öyle gitmiştim normal olmayınca sezeryana alınmıştım bunda kaçıncı haftada alınırım acaba
Annesii66 Sudedemirer devletse bir sorun olmadığı takdirde 39. Haftada alınıyor banada 39. Hafta için gün verildi
Annesii66 Gamzenurteke aaaa 1/ kaç risk çıkmıştı sizin detaylı ultrasona girdiniz mi🥹 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻
Annesii66 zeynepkazgann hiç korkulacak gibi değil merak etmeyin çok kısa sürüyor zaten hiç bir acısı sızı hissetmiyorsunuz herşey rüya gibi olup bitiyor ve çabucak odanıza geçiyorsunuz 🌸