Birde herkes 28 olsun yeter diyor. Rabbim nasip ettiyse o zaman doğacaksa tabi ki olacak ama hep 37 leri geçsin sağlıkla kuvağıma alayım diye dua ediyorum. Yoksa ilk hedef tani ki 28 haftayı geçsin. İnşallah herkes ileriki haftalarda sağlıkla hemen kucağına alır yavrusunu. Küvezdeki yavrularımıza da şifa versin Rabbim inşallah herkes bebeğine, brbeklerde annelerine kavuşsun bir an önce 🤲🏻🤲🏻🤲🏻