esrafi5 Merhaba hanımlar eşimle ben de Öztürkçe isim olsun istiyoruz Ama tam karar veremedik sizler bebeklerinize koydunuz isimler hoşunuza gittiğiniz isimler var mı acaba önerebileceğiniz
Melike3506 esrafi5 metehan, alparslan ve göktürk beğendiğim isimler. Bizde metehan koymayı düşünüyoruz
aybike2212 esrafi5 bizde iki gün önce oğlumuz olacağını öğrendik eşim ayberk istiyor kızımda çok beğendi herkese duyurdu şimdiden burda bekleyim bende belki daha farklı isimler çıkar 🙂