Kızlar içimden bir his bu ay da olmadı diyor biliyorum daha erken ama insan hisseder bişeyler olduğunu bu ayda olmazsa 11. Ayıma gireceğim kafaya takıp stres yapıyorsun diyenler lütfen demesin arkadaşlar stres yapmamak imkansız hele bu kadar çok isterken neredeyse her şeyi denedim doktora gittiğimde bişey yok diyip yolluyorlar folik asitler omegalar nar suları soğan suları incir kürleri avokado neyle desteklemem gerekiyorsa destekledim ama yok bir şeyi çok istersen gerçekten olmuyor ne yapacağım bilmiyorum bir kimyasal geçirdim galiba hemşirenin demesine göre ama bence oda kimyasal değildi namaza başladım namazda bile bebek düşünmekten doğru düzgün kılamıyorum şu mübarek günlerde isteyen herkes evlat sahibi olsun inşallah