Kızlar merhaba ıkı gündür baya hastayım ateşim ve bozmaz ağrım var. Bir de kasıklarım aşırı ağrıyor sanki bebek ayaklarını oraya dikmiş her an aşagı gidecek gibi o kadar ağrım var bir de sırt ağrım.
Sorun şu devlete acile gitsem ultrasonda bebeğe bakarlar mı kıpırdamadı bugün vesaire desem ?