Kızımda basenlerim, kollarım, bacaklarım çok şişmişti, ödemim çoktu. Oğlumda sadece göbeğim büyüdü, ödemim az
Kızımda ilk 3 Ay sürekli kustum 7/24. Oğlumda 4,5 Ay kustum ama ara ara kustum.Az da olsa bir şeyler yiyebildim.
Kızımda saçım ve cildim çok güzelleşti. Oğlum da çöktüm tam tersi derler ama öyle olmadı 😅
Kızımda daha kolay bir hamilelik geçirdim ilk 3 Ay hariç. Oğlum beni 8 aydır zorluyor. Kramplar, sancılar, vajinada batmalar