Bykessra Melisssa3 rahmin bğyümesinden kaynaklı yuvarlak bağ ağrısı muhtemelen. Eğer yatınca da geçmeseydi başka bi sancıya işaret edebilirdi.Yinede takip edin anormallik hissederseniz doktora gidersiniz