BebegimVeBenn_ bizim de başımıza geldi 3 4 aylikti sürekli ağlamaları vardı demek ki canı yaniyormus bezinde rengi daha koyu idrar gördük önce bobrekte taş var dediler sonra da kum olduğunu ve kumu tamamen döktüğünü başka bir doktor söyledi sadece su icirmemi onermislerdi mama veriyor musunuz biz mama destekli gidiyorduk onun yapabilecegi söylenildi