selenay_omer ben de maalesef 20 ki haftalarda yaşadım o ağrıyı bi şekilde dayandım geçti daha sonra 31. Haftada daha şiddetli geldi inanın ki doğum sanıxı yanında hafif geldi bana 🥹 Çektirdim kurtuldum. Çektirene kadar karanfil yağı falan sürdümde çok fayda etmedi. Tuzlu suyla gargara sirke falan bir çok şey denemiştim.